Shop / Bücher / Fachbücher
Laoucine Kerbache, Wolfgang Amann
Doing business in Qatar
case studies for executive education

Festeinband Mai 2020
227 Seiten | ca. 17,0 x 24,0 cm
ISBN: 978-3-96014-685-8


Print-Ausgabe in den Warenkorb
€ 22.90 *
Case studies serve as the foundation of high-impact learning journeys for executives around the world. Great business schools understand the need to mix global, regional, and local case studies in the learning journeys they design for their program participants. As HEC Paris has been serving clients in the Middle East for a long time, such local case studies have been used as part of challenge-based learning across all HEC Paris programs. This volume presents cases from across industries in Qatar. They can help prepare for major transformations and proactive, holistic leadership development.

1 2 3 4 5

SPAM-Schutz:
Bitte kreuzen Sie das Kästchen an.


 ¹ Diese Felder müssen ausgefüllt werden
 ² 1 ist die niedrigste, 5 die höchste Bewertung
Für diesen Artikel ist noch keine Presse / PR vorhanden.



Code eingeben:


 ¹ Diese Felder müssen ausgefüllt werden
* Alle Preise inkl. der gesetzlichen Mehrwertsteuer (gilt für Bestellungen aus Deutschland und Österreich)